تعمیر جک درب اتوماتیک خود را به الوند دُر بسپارید

✔ضمانت درب تعمیر شده

✔ا رزان ترین نرخ تعمیرات

با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

تعمیر درب کرکره ای
نصب و تعمیر درب جک دار پارکینگ
تعمیر جک در تهران

چرا خدمات تعمیر درب اتوماتیک الوند دُر؟

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات الوند درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط الوند درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.

تعمیر جک درب ورودی پارکینگ

در این مقاله به تعمیر جک درب ورودی پارکینگ که به دلایل مختلف دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، می پردازیم. جک یکی از قطعات مهم در درب های پارکینگ ریموت دار است که کمک به باز و بسته شدن درب می کند. دقت داشته باشید که در این مقاله قرار نیست آموزش تعمیر جک پارکینگ به صورت عملی را آموزش دهیم، زیرا تا زمانی که قطعه مذکور توسط تعمیرکار بررسی نشود، نمی توان دلیل اصلی خرابی آن را بیان نمود که به همین دلیل امکان تعمیر درب پارکینگ ریموت دار توسط افراد نابلد کاری اشتباه است.

کاربرد جک درب اتوماتیک

جک درب پارکینگ که با نام های جک پارکینگی، جک بازوی درب، جک برقی درب، آرام بند درب و جک درب ریموت کنترلی هم شناخته می شود یکی از اجزای مهم در درب های اتوماتیک که وظیفه باز و بسته کردن درب اتوماتیک را دارد. مکانیزم کاری جک بازویی درب به شکل ساده ای طراحی شده است که در این مکانیزم شما به وسیله یک ریموت می توانید نوع رفتار (باز یا بسته شدن) جک درب را کنترل کنید.

تعمیر جک درب ورودی پارکینگ

خرابی جک درب ورودی پارکینگ یکی از عمده دلایلی است که نیاز به تعمیر درب کرکره ای پیدا می کنیم که خود خرابی های جک نیز به دلایل مختلفی ایجاد می شود که در ادامه به طور کامل آن ها را بیان می کنیم، ولی به هر حال تعمیر جک درب ورودی پارکینگ امری تخصصی است که فقط باید توسط تعمیرکاران معتبر انجام شود. اگر نیاز به تعمیر جک درب ورودی پارکینگ دارید از طریق شماره «09101453534» با ما در تماس باشید.

دلایل خرابی جک درب ورودی پارکینگ

خرابی جک درب پارکینگ به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و نمی توان یک دلیل خاص را باعث اصلی خرابی جک درب اتوماتیک دانست؛ مثلا یکی از دلایل خرابی جک درب پارکینگ، وجود مشکل در قطعات جک بازویی است. بد نیست بدانید که یکی از دلایل عمده خرابی و نیاز به تعمیر جک درب کرکره ای، برخورد اجسام عمدتا فلزی به جک هاست. در ادامه به طور کامل دلایل خرابی درب پارکینگ را بررسی می کنیم.

1. اشتباه در انتخاب جک درب اتوماتیک

یکی از مسائلی که باعث تعمیر درب اتوماتیک می شود، اشتباه در انتخاب جک درب است که در صورتی اتفاق می افتد که شما از نصاب هایی بی تجربه و غیرماهر استفاده کنید. همانطور که می دانید، درب های اتوماتیک وزن های مختلفی دارند و به طبع باید از جک هایی با تحمل این وزن و حتی بالاتر از آن استفاده نمود تا جک درب پارکینگ در اثر فشار معیوب نشود؛ پس در انتخاب جک و کیفیت آن باید دقت فراوان داشت تا خرابی جک ها به حداقل برسد.

2. نشت روغن اورینگ

یکی دیگر از دلایل خرابی جک درب اتوماتیک، نشت روغن اورینگ جک است که در صورت باز و بسته شدن مکرر و انتخاب اشتباه جک درب اتوماتیک، رخ می دهد. دقت داشته باشید که نشت روغن آرام بند می تواند به دلیل شل بودن پیچ های آن باشد که با سفت کردن آن می توانید جک را تعمیر کنید ولی اگر با سفت کردن پیچ های درب مشکل شما حل نشد باید جک درب را تعویض کنید.

3. خرابی جک به دلیل سرما شدید

همانطور که گفته شد یکی از اجزای مهم در جک درب اتوماتیک، روغن است که باعث روان کار کردن جک می شود ولی این روغن در فصول مختلف شکل های متفاوتی دارد و زمانی که هوا رو به سردی می رود، روغن شروع سفت شدن می کند که همین موضوع باعث ایجاد اختلال در کارکرد جک و در نهایت از کار افتادن می شود. از این رو بهترین راه برای حل این مشکل دقت در نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ و نحوه بستن پیچ ها می باشد.

4. تنظیم نبودن پیچ سرعت جک

یکی دیگر از عوامل خراب شدن جک و قطعات دیگر درب در مرور زمان که به علت سریع و محکم بسته شدن درب اتفاق می افتد، شل بودن پیچ تنظیم سرعت جک است که باعث می شود درب به یکباره و سریع بسته شود. این مشکل زمانی جدی تر می شود که درب به وسیله فشار هوا خیلی سریع تر بسته شود و باعث خرابی درب شود. در صورتی که درب خیلی سریع بسته می شود باید به سرعت پیچ های تنظیم سرعت جک را بررسی کنید و در صورتی که توانایی حل موضوع را ندارید با تیم تعمیر جک درب ورودی پارکینگ الوند درب در تماس باشید.

5. شل شدن روغن جک درب کرکره ای

قبل تر درباره سفت شدن روغن درب گفتیم که باعث سفت شدن جک و عدم باز و بسته درب می شود که باید توسط تعمیر کار بررسی و حل می شد، حال یکی دیگر از دلایل خرابی جک درب پارکینگ، شل شدن روغن جک به علت گرمای زیاد است که باعث سریع بسته شدن درب می شود و در مرور زمان باعث شکسته شدن قطعات مختلف درب می شود، از این رو توصیه می کنیم به صورت دوره ای با تعمیر و سرویس کاران الوند درب در ارتباط باشید تا تنظیمات مجدد درب شما به درستی انجام شود.

6. خرابی شفت جک درب برقی

خرابی شفت جک درب برقی نیز جزو عواملی است که باعث می شود درب به طور کامل از کار بیافتد و امنیت شما در خطر قرار بگیرید. تعمیر شفت و بازوی جک از عهده شما بر نمی آید و بهترین کار کمک گرفتن از تعمیر کار می باشد زیر در صورت شکستگی یا خم شدن بازو و شفت جک، جک باید تعمیر و تعویض شود که این کار فقط از عهده تعمیر کار بر می آید.

7. خرابی پایه جک در مواجه با ضربه

پایه جک نیز نقش مهمی در تنظیم بودن و درست کارکردن جک درب پارکینگ دارد که به دلایل مختلف مانند ضربه اجسام مختلف شکسته می شود. تعمیر پایه جک باید توسط افراد حرفه ای انجام شود تا مشکل به صورت کاملا اصولی حل شود، از این رو اگر پایه جک درب ورودی پارکینگ شما به هر دلیل شکسته است فقط از خدمات و تعمیرکاران مجاز و حرفه ای استفاده کنید.

8. ضربه خوردن درب و از تنظیم خارج شدن آن

همیشه لازم نیست یکی از قطعات جک خراب شود تا جک درب ورودی به درستی کار نکند، بلکه ضربه خوردن خود درب و از تنظیم خارج شدن آن نیز می تواند باعث ایجاد اختلال در کارکرد جک درب برقی شود. در صورتی که درب ضربه خورد باشد فارغ از میزان آسیب دیدن درب، زمان نسبتا زیادی برای تعمیر آن نیاز است، پس بهترین کار استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی جک درب پارکینگ الوند درب است.

9. مشکل در برق درب پارکینگ

از دیگر دلایل درست کار نکردن جک درب پارکینگ می توان به مشکل در برق درب اشاره نمود که باعث قطع شدن کل سیستم باز و بسته شدن درب از جمله جک درب می شود. برق سیستم درب اتوماتیک می تواند به دلایل مختلف مانند خرابی فیوز یا حتی قطع شدن یک سیم ساده از کار بیافتد. برای حل این مشکل باید ابتدا برق ساختمان و سپس قطعات تامین کننده برق سیستم درب اتوماتیک بررسی شوند تا مشکل حل شود.

10. ضعیف شدن ریموت درب پارکینگ

بد نیست بدانید که ضعیف شدن ریموت درب پارکینگ نیز می تواند باعث عدم کارکرد درست جک درب اتوماتیک شود که توصیه می کنیم در صورت خرابی جک درب و عدم باز و بسته شدن درب، اولین کاری که می کنید تعویض باتری ریموت کنترل باشد و در صورتی که با تعویض باتری ریموت هنوز هم مشکل خرابی جک درب برقی دارید با متخصصین الوند درب از طریق شماره «09101453534» در تماس باشید.

11. ایراد در قطعات دیگر درب پارکینگ

با توجه به این که درب های اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند و هر کدام از این قطعات می تواند باعث خرابی سیستم درب و ایجاد اختلال در کارکرد جک شود باید به عنوان یکی از دلایل خرابی جک درب ورودی پارکینگ به آن نگاه کرد. تعمیر جک درب حیاط با توجه به تعداد قطعاتی که در یک درب اتوماتیک به کار رفته است کار بسیار سختی است و با توجه به این موضوع توصیه می شود برای تعمیر جک درب ورودی اتوماتیک حتما از خدمات تعمیرکاران مجاز مانند الوند درب استفاده کنید.

عیب یابی جک درب پارکینگ

نحوه عیب یابی جک درب پارکینگ کاری تخصصی است که باید توسط تعمیرکار انجام شود. البته دقت داشته باشید که در قبل چند دلیل خرابی و نیاز به تعمیر جک درب ورودی پارکینگ گفته شد که بعضی از این موارد به سادگی قابل عیب یابی و حل شدن توسط خودتان هستند، ولی زمانی که جک درب ورودی به درستی کار نمی کند و شما نیز نمی توانید دلیل آن را بیابید، بهترین کار تماس گرفتن با متخصصین الوند درب است.

به علاوه بد نیست بدانید که شما باید از خرابی درب اتوماتیک به دلیل ایجاد اختلال در جک مطمئن باشید تا بتوانید سراغ عیب یابی جک درب پارکینگ بروید، زیرا در خیلی از موارد که فرد مشکل را از جک درب اتوماتیک می دانسته است، با بررسی دقیق ما متوجه ایراد در یک قطعه دیگر شده ایم در حالی که جک هیچ مشکلی نیز نداشته است.

هزینه تعمیر جک درب ورودی پارکینگ

هزینه تعمیر جک درب پارکینگ را نمی توان در یک عدد ثابت بیان نمود و به بیان دیگر قیمت تعمیر جک درب اتوماتیک به عوامل مختلفی ارتباط دارد؛ مثلا زمانی که جک درب ورودی از رگلاژ خارج شده باشد می توان با کمترین هزینه و رگلاژ جک درب ورودی، از آن استفاده نمود، ولی زمانی که بازو یا شفت جک به دلیل ضربه خوردن بشکند دیگر باید هزینه زیادی برای تعویض آن پرداخت که خود این هزینه نیز به عوامل مختلف دیگری مثل برند و نوع جک مرتبط است. به طور کلی عوامل زیر در تعیین هزینه تعمیر جک درب اتوماتیک دخیل هستند.

  • نوع و میزان خرابی جک
  • نیاز به تنظیم، تعمیر یا تعویض جک
  • برند، نوع و اندازه جک
  • هزینه تعمیر کار

تعمیر جک درب پارکینگ در کرج و تهران

اگر به هر دلیل جک درب ورودی شما به مشکل خورده است و نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ در کرج و تهران دارید، می توانید با متخصصین الوند درب برای تعمیری با ضمانت و ایده آل در تماس باشید. تمام خدماتی که تعمیرکاران ما به شما ارائه می کنند با کیفیت بالا می باشد و شما را از هرگونه تعمیر دوباره برای مدت زمان طولانی بی نیاز می کند.

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

با توجه به همگیر شدن استفاده از درب های اتوماتیک، نیاز به تعمیر جک پارکینگ غرب تهران نیز زیاد شده است که با توجه به این موضوع تیم متخصص الوند درب به افرادی که نیاز به خدمات تعمیر جک درب اتوماتیک در سرتاسر تهران و کرج دارند، خدمات ارائه می کند.

تعمیر جک پارکینگ شرق تهران

اگر یکی از مشکلات شما پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر جک درب پارکینگ شرق تهران است، می توانید با تیم متخصص الوند درب در ارتباط باشید تا ضمن استفاده از خدمات تعمیر جک پارکینگ شرق تهران، بتوانید از مشاوره رایگان نیز استفاده کنید. در بعضی از موارد تعمیر جک درب با چند کار ساده قابل حل است که با استفاده از مشاوره ما می توانید به راحتی خودتان مشکلات سطحی جک درب اتوماتیک را حل کنید.

مشکل کجاست ؟

دلایل خرابی جک درب اتوماتیک

تعمیر جک درب ورودی پارکینگ فوری

درب های اتوماتیک به هر دلیلی ممکن است خراب شوند و شما باید به این موضوع دقت داشته باشید که یکی از مهم ترین دلایل استفاده از درب های اتوماتیک، تامین سهولت استفاده توسط تمام سنین و افزایش امنیت شما در مقابل افراد غریبه است که در صورت خرابی درب از بین می رود، پس اگر به خدمات تعمیر جک درب پارکینگ فوری نیاز دارید با ما در ارتباط باشید.

تعمیر جک درب پارکینگ شبانه روزی

همانطور که گفته شد، درب های اتوماتیک ممکن است در هر زمان خراب شوند و از این روش شما احتیاج به خدمات تعمیر جک درب پارکینگ سیار و شبانه روزی دارید که تیم الوند درب این مهم را فراهم آورده است و شما می توانید در هر زمان که به مشکل درب های اتوماتیک برخوردید از خدمات تعمیر جک درب پارکینگ شبانه روزی ما استفاده کنید. دقت داشته باشید که تعمیرکاران زیادی امکان تعمیر درب به صورت شبانه روزی را ندارند و به هر تعمیرکاری نیز نمی توان اعتماد نمود، پس بهترین گزینه (الوند درب) را انتخاب کنید.

پروژه های ما :

نمونه کار های انجام شده توسط مجموعه الوند دُر

ما از بهترین ها استفاده میکنیم

کافیست یکبار از خدمات ما استفاده کنید

با الوند دُر خیالی آسوده از بسته بودن درب هایتان داشته باشید

همین حالا با تکنسین ها ما تماس و مشاوره رایگان بگیرید

ارتباط با ما
02122504245

پاسداران خیابان عراقی، خیابان کشوری جنب ایران خودرو​