تعمیرات درب اتوماتیک خود را به الوند دُر بسپارید

✔ضمانت درب تعمیر شده

✔ا رزان ترین نرخ تعمیرات

با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

تعمیر درب کرکره ای

چرا خدمات تعمیر درب اتوماتیک الوند دُر؟

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات الوند درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط الوند درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.

تعمیر درب ریلی پارکینگ

در این مقاله به آموزش تعمیر درب ریلی پارکینگ می پردازیم زیرا این نوع درب یکی از رایج ترین مدل های درب های اتوماتیک برای پارکینگ و به ویژه درب های ورودی شرکت های مختلف است. درب های ریلی در کنار مزایای بی شماری که دارند، به هر دلیل ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیرات پیدا کنند، پس اگر می خواهید در زمان خرابی درب ریلی پارکینگ به درستی با این مشکل مواجه شوید تا آخر این مقاله الوند درب را دنبال کنید.

درب پارکینگ ریلی

مکانیزم باز و بسته شدن این درب وابسته به نوعی جک است و عمده ترین دلایل خرابی این درب ها نیز همین جک می باشد. این مدل درب با توجه به شکل و مکانیزم باز و بسته شدنی که دارد برای پارکینگ و مراکزی استفاده می شود که به کل فضا و محدوده مشخص شده نیاز می باشد. در ایران این نوع درب بیشتر برای بخش های صنعتی مثل انواع کارخانه ها استفاده می شود و مصارف عمومی کمتری دارند.

مزایای درب پارکینگ ریلی

از مهم ترین مزایای درب پارکینگ ریلی می توان به اشغال کردن فضای بسیار کم و در نتیجه صرفه جویی در فضای پارکینگ، افزایش امنیت که شما را از ورود افراد غریب حفظ می کند و از همه مهم ترین هزینه تعمیر و نگهداری این مدل درب ها بسیار پایین می باشد که این مدل را به یکی از به صرفه ترین درب های ممکن برای پارکینگ تبدیل می کند.

معایب درب پارکینگ ریلی

شاید بتوان تنها عیب درب های ریلی پارکینگ را، سرعت بسیار پایین درب در باز و بسته شدن دانست که همین امر موجب شده استفاده از این درب ها بیشتری برای ورودی و پارکینگ شرکت های مختلف باشد تا خانه های مسکونی.

دلایل عمده خرابی درب ریلی

عمده ترین مشکل درب های ریلی که باعث نیاز به تعمیر درب ریلی اتوماتیک پیدا می شود، ایراد در جک درب ریلی است که به سادگی و کمترین هزینه قابل حل است، اما تعمیر جک درب ریلی تنها دلیل و روش حل مشکل درب های اتوماتیک نمی باشد و با توجه به قطعاتی که یک درب اتوماتیک ریلی دارد، ممکن است با مشکلات زیر مواجه شوید.

  • خرابی گیربکس درب ریلی
  • معیوب بودن چرخ دنده های درب ریلی
  • مشکل در برد اصلی درب ریلی
  • تمام شدن باتری ریموت کنترل
  • عدم امکان دریافت سیگنال توسط گیرنده
  • وجود مشکل در کلید خلاص کن
  • مشکل در صفحه پیلت

تعمیر درب ریلی پارکینگ

قبل تر هم گفته شد که تعمیر درب ریلی پارکینگ فقط باید توسط تعمیر کار حرفه ای انجام شود، از این رو توصیه می کنیم اگر در تعمیر درب ریلی تخصص ندارید، بهترین کار تماس با متخصصین الوند درب است. به هر حال اگر می خواهد خودتان سراغ تعمیر درب ریلی پارکینگ بروید، به نکاتی که در ادامه گفته می شود، دقت داشته باشید.

آموزش تعمیر درب ریلی برقی

در این قسمت می خواهیم به صورت تخصصی به آموزش تعمیر درب ریلی برقی بپردازیم. اولین چیزی که شما برای تعمیر درب ریلی اتوماتیک باید بدانید این است که مشکل اصلی درب در کدام قطعه و قسمت است و سپس به سراغ تعمیر قسمت معیوب بروید. در ادامه مهم ترین دلایل خرابی درب ریلی را بررسی می کنیم.

1. تمام شدن باتری ریموت

مانند هر درب اتوماتیک دیگری، درب های ریلی هم به وسیله ریموت باز و بسته می شوند که البته روش های دیگری نیز وجود دارد مثل استفاده از کارت هوشمند، ولی رایج ترین روش در حال حاضر ریموت است. زمانی که شما از ریموت استفاده می کنید ولی درب هیچ واکنشی نشان نمی دهد، اولین کاری که باید انجام دهید، تست سالم بودن ریموت است که ساده ترین راه برای چک کردن آن، تعویض باتری ها می باشد.

2. ایراد در کلید خلاص کن

یکی دیگر از قطعات درب های اتوماتیک که ممکن است شما را نیازمند تعمیرکار درب ریلی برقی کند، خرابی کلید خلاص کن است که به شکل های مختلفی ظاهر می شود. معمولا زمانی که موتور در جا کار می کند، ایراد از سمت کلید خلاص کن است که باید به سرعت توسط تعمیرکار بررسی شود. اگر هر گونه مشکلی در قسمت موتور مشاهده کردید، تنها کاری که باید بکنید تماس با تعمیرکار می باشد، زیرا موتور درب های اتوماتیک قیمت بالایی دارد و در صورت اشتباه ضررهای سنگینی نیز به بار می آورد.

3. فیوز را چک کنید

بعد از مطمئن شدن از ریموت، باید به سراغ فیوز رفت تا از سلامت آن مطمئن شد. اطمینان از سلامت فیوز کار ساده ای است و کافی است که زمانی که از ریموت استفاده می کنید، از طریق نزدیک شدن به دستگاه مرکزی بررسی کنید که در زمان استفاده از ریموت، صدایی از دستگاه مرکزی مبنی به دریافت موفق سیگنال دریافت می کنید یا خیر.

4. ایراد در جک درب ریلی پارکینگ

همانطور که گفته شد، عمده ترین مشکل در درب های ریلی، خرابی جک درب ریلی می باشد که باعث از کار افتادن درب می شود به شکلی که دیگر درب باز یا بسته نمی شود. با توجه به تخصصی بودن تعمیر جک درب ریلی اتوماتیک، نمی توان آموزش تعمیر جک درب پارکینگ را در این مقاله قرار داد، زیرا هم تعمیر جک درب ریلی پارکینگ امری تخصصی است و هم تشخیص مشکل داشتن جک ها؛ درست است که با باز و بسته نشدن درب های اتوماتیک، می توان نتیجه گرفت که مشکل از جک آن هاست ولی دقت کنید که جک تنها عامل این اتفاق نیست و موارد دیگری نیز مانند خرابی موتور می تواند باعث این خرابی شوند.

5. خرابی موتور درب پارکینگ

همانطور که گفته شد، خرابی موتور درب ریلی نیز یکی دیگر از دلایل نیاز به تعمیر درب ریلی اتوماتیک است که در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چگونه مشکل را بررسی و پیدا کنید. عوامل زیادی می تواند در خرابی موتور درب ریلی دخیل باشد که از قطع شدن یک سیم داخل موتور شروع می کنیم.

زمانی که یک سیم در موتور قطع شده باشد، موتور به طور کامل از کار می افتد. داغ کردن موتور نیز دلیل دیگر خرابی موتور است که می تواند عامل این خرابی استاتور موتور باشد. به هر حال وقتی با صدای بلند موتور روبه رو شوید، دیگر یک عامل نمی تواند دخیل باشد و باید چندین مسئله اعم از قرار نگرفتن موتور در جای مناسب، خشک بودن بلبرینگ ها، از فرم خارج شدن بلبرینگ ها و ایجاد اصطکاک بین بدنه موتور و استاتور اشاره نمود.

6. گیرنده (سنسور) درب ریلی را بررسی کنید

چشمی های درب ریلی در صورتی که عاملی باعث بروز اختلال در کار آن ها شوند از کار می افتند و به همین دلیل، درب های باز و بسته نمی شوند. در بعضی از مواقع شما با تمیز کردن چشمی می توانید مشکل را حل کنید ولی در بعضی موارد باید سنسور را تعویض کنید. اگر می خواهید هزینه تعویض یا تعمیر سنسور درب ریلی را پرداخت نکنید، بهترین کار ایمن کردن سنسور ها از هر گونه رطوبت، آب، ضربه، نور خورشید و کثیفی است.

7. برد اصلی می تواند خراب باشد!

در صورتی که از سالم بودن فیوز، اطمینان حاصل کردید، باید به سراغ مرحله بعدی که کاملا تخصصی است بروید، دقت داشته باشید که تعمیر برد اصلی کار هر کسی نیست و فقط باید به دست تعمیرکاران درب ریلی اتوماتیک انجام شود. برد اصلی یکی از اصلی ترین قسمت های درب ریلی است که هزینه تعمیر بالایی دارد و در صورت اشتباه شما هزینه بیشتری باید برای تعویض آن بپردازید.

8. برق کشی ساختمان را بررسی کنید

به عنوان آخرین مرحله و پیدا نکردن مشکل اصلی باید از عدم مشکل در برق ساختمان یا قطع نشدن برق اطمینان حاصل کنید. البته این مرحله را بهتر است که در مراحل اول کار انجام دهید تا شاید اصلا نیازی به تست قطعات مختلف نداشته باشید.

تعمیر درب ریلی اتوماتیک در کرج و تهران

اگر به دنبال تعمیر درب ریلی اتوماتیک در کرج و تهران هستید و نیاز به بهترین تعمیرکاران درب ریلی در تهران دارید، از طریق شماره «» با متخصصین الوند درب در تماس باشید. تمام خدمات ارائه شده توسط الوند درب دارای ضمانت می باشد. فرقی نمی کند که شما به دنبال تعمیر کار یا نصاب درب های اتوماتیک باشید، کافی است با شماره داده تماس بگیرید تا از بهترین خدمات نصب و تعمیر درب ریلی اتوماتیک در تهران و کرج بهرمند شوید.

قیمت تعمیر درب ریلی برقی

قیمت تعمیر درب ریلی برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توانند تاثیر بسزایی در هزینه ها داشته باشند؛ مثلا هزینه تعویض موتور درب ریلی اتوماتیک را نمی توان به هیچ وجه با هزینه تعویض باتری های ریموت مقایسه نمود. برای برآورد هزینه تعمیر درب ریلی برقی به صورت دقیق باید تعمیرکار در محل و با بررسی قطعات معیوب و نیازمند تعمیر و تعویض به شما هزینه نهایی را اعلام کنید. از مهم ترین عواملی که در هزینه های تعمیر درب اتوماتیک تاثیر مستقیم دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع و میزان خرابی درب ریلی برقی
  • برند محصولات استفاده شده
  • اندازه درب ریلی
  • تعویض یا تعمیر قطعات مختلف
  • نوسانات بازار و دستمزد خود تعمیرکار
  • و …

تعمیر درب ریلی پارکینگ شبانه روزی

درب های ریلی ممکن است به دلایل مختلف و در طول شبانه روز به مشکل بخورند که در این صورت شما نیازمند تعمیر درب ریلی پارکینگ سیار و شبانه روزی می باشید؛ ولی متاسفانه خیلی از شرکت ها فقط در زمان و تایم کاری مشغول فعالیت هستند و شما نمی توانید یک روز کامل ریسک و خطرات یک درب خراب را بپذیرید، پس اگر نیاز به تعمیر درب ریلی پارکینگ فوری دارید، با متخصصین الوند درب در ارتباط باشید.

تعمیر جک درب پارکینگ شرق تهران

با توجه به این که خرابی جک درب ریلی پارکینگ، عمده و شایع ترین دلیل خرابی درب های ریلی است و هزینه زیادی نیز باید صرف تعمیر این خرابی نمود، توصیه می کنیم فقط از خدمات معتبر و تعمیرکاران مجاز مانند تعمیرکاران متخصص الوند درب کمک بگیرید.

دقت داشته باشید که تعمیر جک اگر به صورت تخصصی و حرفه ای انجام نشود، باعث خرابی دوباره درب پارکینگ شده و با توجه به هزینه جک درب های ریلی، شما مستلزم به پرداخت هزینه های خیلی بالایی می کند. به هر حال اگر نیاز به بهترین متخصصین تعمیر جک درب پارکینگ شرق تهران هستید از طریق شماره اعلام شده با ما در تماس باشید.

 

مشکل کجاست ؟

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ

شاید شما هم کنجکاو شده باشید که قیمت تعمیر جک درب پارکینگ چقدر است؟ همانطور که گفته شد هزینه تعمیر جک درب پارکینگ از قیمت بالایی برخوردار است؛ اما این هزینه متغیر است و نمی توان قیمت دقیقی برای آن مشخص نمود، زیرا برند، اندازه و نوع جک در هزینه تعمیر جک درب ریلی تاثیر گذار می شود و بدین شکل نمی توان هزینه دقیقی برای آن ذکر نمود.

اگر بخواهیم دقیق تر بگویم بهتر است به این مثال دقت کنید که جک پارکینگی مدل والنسیا در حال حاضر قیمتی معادل 4.200.000 هزار تومان دارد در حالی که جک پارکینگی مدل فک 412 قیمتی معادل 16.200.000 هزار تومان دارد و این فقط قیمت خود جک ها می باشد و هزینه تعمیرکار و نوسانات بازار نیز در آن تاثیر داده نشده است.

تعمیر کار و نصاب درب اتوماتیک پارکینگ

اگر تعمیر کار و نصاب درب اتوماتیک پارکینگ خود را به درستی انتخاب کرده باشید، نیاز به پرداخت هزینه های تعمیر زودرس نیستید و می توانید برای مدت طولانی بدون هیچ گونه تعمیری از درب ریلی خود استفاده کنید البته به شرط استفاده درست. به هر حال اگر می خواهید هزینه های تعمیر و نصب درب ریلی پارکینگ خود را کاهش دهید، بهترین گزینه تعمیرات تخصصی گروه الوند درب است.

جمع بندی

درب های ریلی جزو رایج ترین نوع درب های برقی برای استفاده در پارکینگ ها می باشند که بسیار کم نیاز به تعمیر پیدا می کنند، ولی در صورت خرابی دو نکته مهم است که به شما کمک می کند تا هزینه های خود را به شدت کاهش دهید. اولین نکته این است که اگر تخصص لازم برای تعمیر درب اتوماتیک ندارید وارد عمل نشوید تا آسیب بیشتری به درب نزنید و نکته مهم دوم این است که فقط از متخصصین معتبر تعمیر و نصب درب های اتوماتیک استفاده کنید.

پروژه های ما :

نمونه کار های انجام شده توسط مجموعه الوند دُر

ما از بهترین ها استفاده میکنیم

کافیست یکبار از خدمات ما استفاده کنید

با الوند دُر خیالی آسوده از بسته بودن درب هایتان داشته باشید

همین حالا با تکنسین ها ما تماس و مشاوره رایگان بگیرید

ارتباط با ما
02122504245

پاسداران خیابان عراقی، خیابان کشوری جنب ایران خودرو​