تعمیرات درب اتوماتیک خود را به الوند دُر بسپارید

✔ضمانت درب تعمیر شده

✔ا رزان ترین نرخ تعمیرات

با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

تعمیر درب کرکره ای
تعمیر جک در تهران

چرا خدمات تعمیر درب اتوماتیک الوند دُر؟

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات الوند درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط الوند درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.

 

در این مقاله به تعمیر موتور درب اتوماتیک می پردازیم و عمده ترین دلایل خرابی موتور درب های اتوماتیک را بررسی می کنیم. دقت داشته باشید که تعمیر درب اتوماتیک به دلیل نقص موتور خیلی کم تر از دلایل دیگر مانند خرابی جک درب اتوماتیک، پیش می آید ولی زمانی که موتور نیاز به تعمیر داشته باشد، بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید، تماس با تعمیرکار موتور درب اتوماتیک است؛ زیرا تعمیر موتور درب اتوماتیک کاری پیچیده و تخصصی است.

کاربرد موتور درب اتوماتیک

موتور درب های اتوماتیک، یکی از مهم ترین قطعات موجود در درب های اتوماتیک است که تامین کننده قدرت برای باز و بسته شدن درب های اتوماتیک می باشد. به بیان دیگر زمانی که شما از ریموت کنترل برای باز کردن درب استفاده می کنید، موتور شروع به فعالیت می کند و به کمک جک های بازویی، درب را باز و بسته می کند که با توجه به تعریف می توان نتیجه گرفت، زمانی که موتور از کار بیفتد، کل سیستم درب اتوماتیک از کار می افتد و دیگر قادر به استفاده از درب اتوماتیک نمی باشید.

دلایل خرابی موتور درب اتوماتیک

دلایل مختلفی برای خرابی موتورهای درب اتوماتیک وجود دارد که باعث ایجاد نقص جزئی و یا خیلی جدی برای موتور می شود به شکلی که نیاز به تعویض موتور پیدا می کنید. موتور یک سیستم پیچیده است که از چندین قطعه مختلف ساخته شده است و با توجه به این تعریف در زمان خرابی موتور، قبل از هر کاری باید قطعه معیوب را پیدا و سپس اقدام به تعویض و تعمیر نمود که این موضوع فقط از دست تعمیرکار موتور درب اتوماتیک بر می آید و توصیه می کنیم اگر درب اتوماتیک شما به مشکل خورده است؛ اقدام به تعمیر خودسر درب نکنید. به هر حال در ادامه مهم ترین دلایل نیاز به تعمیر موتور درب برقی را بررسی می کنیم.

داغ شدن بیش از اندازه موتور

یکی از دلایل اصلی خرابی موتور که به آن بی توجهی می شود و تا زمانی که موتور از خراب نشود، موضوع بررسی نمی شود، افزایش دمای سریع و خیلی زیاد موتور که باعث از کار افتادن موتور می شود. این موضوع می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد که در ادامه این دلایل را بررسی می کنیم.

1. خرابی استاتور موتور

یکی از قطعات کاربردی موتور که در صورت خرابی کارکرد موتور به کلی دچار اختلال می شود، استاتور است. استاتور یک قطعه ثابت در موتور است که روتور یا همان شفت در آن حرکت دورانی انجام می شود و موجب باز و بسته شدن درب می شود. زمانی که این قطعه درست کار نکند، به موتور فشار زیادی وارد می شود و موتور به سرعت داغ می کند.

2. خرابی سیم پیچ

سیم پیچ جزو مهم ترین بخش های موتور است که اشاره به کلافی از سیم های رسانا (عموما مسی) برای انتقال برق در موتور دارد. زمانی که سیم پیچ به دلایل مختلف ضعیف شود یا به طور کامل خراب شود، موتور به شدت داغ می کند و احتمال سوختن موتور به شدت بالا می رود. اگر بعد از تعویض استاتور، هنوز موتور به شدت داغ می کند باید به سراغ تعویض سیم پیچ بروید. توصیه می کنیم حتما از تعمیرکاران مجاز مثل تعمیرکاران درب اتوماتیک الوند درب برای تعمیر موتور درب اتوماتیک کمک بگیرید.

صدای خیلی بلند موتور

یکی دیگر از اعلام خرابی موتور، شنیدن صدای خیلی بلند در زمان کار کردن موتور است. به بیان دیگر زمانی که درب ها باز و بسته می شوند، صدای بسیار بلندی شنیده می شود که با توجه به مقاله تعمیر درب ریلی پارکینگ که به این موضوع اشاره شد، «یکی از ویژگی های مهم درب های اتوماتیک بی صدا بودن آن هاست.» نشان دهنده وجود نقص در موتور است که ممکن است به دلایل زیر ایجاد شده باشد و باید به سرعت آن را حل نمود.

1. اصطکاک بدنه روتور با استاتور

همانطور که قبل تر هم اشاره شد، حرکات چرخشی روتور یا همان شفت در استاتور انجام می شود و زمانی که این دو قطعه با هم برخورد داشته باشند، صدای بلندی در موتور ایجاد می شود که باید به سرعت موضوع را حل نمود و سراغ تعمیر موتور درب اتوماتیک رفت تا از آسیب های بعدی جلوگیری شود.

2. خشکی بلبرینگ های موتور

زمانی که بلبرینگ ها خشک شوند یا دچار مشکل شوند، موتور با صدای بلند کار می کند که می توان این مشکل را در صورتی که بلبرینگ ها خراب نشده باشند و فقط خشک باشند با رونق کاری حل نمود، ولی اگر بلبرینگ ها مشکل دیگری داشته باشند نیاز به تعمیر و یا تعویض آن ها می باشد.

3. بدنه موتور شل شده است

منظور از بدنه موتور شل شده است، اشاره به شل شدن پیچ های موتور است که باعث می شود موتور به درستی کار نکند و صدا دهد. در صورتی که این مشکل حل نشود باعث خرابی های جدی تر و حتی شکستن بدنه موتور می شود که هزینه های زیادی برای شما ایجاد می کند، پس بهترین کار سفت کردن سریع پیچ های بدنه موتور است.

4. موتور در جای خود قرار نگرفته

موتور باید در یک جای مناسب و ثابت قرار بگیرید تا بدون مشکل و صدا کار کند، ولی زمانی که موتور از حالت طبیعی خارج شود، شروع به لرزش می کند و با صدای زیادی که حاصل همین لرزش است فعالیت می کند. اگر صدای بلند موتور به دلیل جای گیری اشتباه موتور باشد، باید به سرعت موتور در جای اصلی سفت شود، زیرا در صورت لرزش زیاد ممکن است قطعات داخلی موتور مانند شفت شکسته شود و هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد.

هرز کار کردن موتور

مشکل بعدی که باعث تعمیر موتور درب اتوماتیک می شود، درجا کار کردن موتور است که دلیل اصلی آن ایراد در کلید خلاص کن است. البته دلایل دیگری نیز می تواند باعث این مشکل شود که در هر صورت شما باید به فکر تعمیرکار حرفه ای موتور درب اتوماتیک باشید. در ادامه دلایل هرز کار کردن موتور را بررسی می کنیم.

1. خم شدن یا بیرون آمدن محور کلید خلاص کن

کلید خلاص کن یکی از قطعات کوچک ولی کاربردی در موتور است که برای باز و بسته کردن درب برقی استفاده می شود. زمانی که کلید خلاص کن خم شود یا از محور خود بیرون آید، موتور شروع به هرز کار کردن می کند که این مشکل باید به سرعت توسط تعمیر کار حرفه ای درب های اتوماتیک بررسی و حل شود.

2. خرابی چرخ دنده ما بین موتور و گیربکس

دومین دلیل هرز کار کردن موتور، خرابی چرخ دنده ما بین موتور و گیربکس است که به دلایل مختلف مانند ضربه به موتور اتفاق می افتد. زمانی که این چرخ دنده خراب شود و به بیان دیگر با سیستم موتور درگیر نشود، موتور به درستی کار نمی کند و قطعه مذکور باید تعمیر و یا تعویض شود که در اکثر موارد چرخ دنده به دلیل ساییدگی که پیدا کرده است، تعویض می شود.

قطع شدن موتور در صورت ضربه خوردن

یکی دیگر از دلایل خرابی موتور ساید در درب های اتوماتیک، تحت فشار و ضربه قرار گرفتن است که باعث قطع شدن موتور می شود. خرابی موتور درب اتوماتیک به دلیل ضربه خوردن اتفاق عجیبی نیست ولی تعمیر آن با توجه به نوع خرابی زمان بر است. در صورت برخورد ضربه و فشار به موتور، ممکن است قطعات مختلفی خراب شود ولی در اکثر موارد چرخ دنده های داخل دچار ساییدگی می شوند که نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

چه نوع موتورهایی برای درب های اتوماتیک استفاده می شود؟

موتورهای مختلفی برای درب های اتوماتیک استفاده می شوند که با توجه به اندازه و وزن درب تقسیم بندی می شوند. در این مقاله قرار نیست به آن مختلف موتور پرداخت و صرفا دو نوع موتور معمول و رایج که موتور ساید و موتور توبولار هستند معرفی می شوند. در ادامه با این دو موتور بیشتر آشنا می شویم.

موتور درب کرکره ای ساید (کناری)

با توجه به شکل خاصی که موتور های ساید دارند و به با توجه به همین شکل از قدرت بالاتری نیز برخوردار هستند، از این موتور ها برای امکانی استفاده می شود که قدرت زیادی برای باز و بسته کردن درب نیاز است. به بیان دیگر از این نوع درب ها برای شرکت ها، مراکز خرید، پارکینگ های عمومی، کارگاه های بزرگ و این چنینی استفاده می شود. تعمیر موتور درب کرکره ای ساید کاری فوق تخصصی است که فقط از دست متخصصین حرفه ای الوند درب برمی آید.

موتور درب اتوماتیک توبولار (لوله ای)

نوع پر استفاده موتور درب کرکرهای توبولار است که برای تمام درب های اتوماتیک قابل استفاده است. این موتور هم نصب ساده ای دارد و هم تعمیر موتور درب اتوماتیک توبولار خیلی ساده و کم هزینه تر از سایر موتورهای کرکره های برقی می باشد، البته به شرطی که توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. به طور کلی این نوع موتور های برای مغازه ها و پارکینگ ها استفاده می شوند.

هزینه تعمیر موتور درب اتوماتیک

هزینه تعمیر موتور درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ارائه نمود. بهترین راه برای تعیین قیمت تعمیر موتور درب اتوماتیک، بررسی دقیق مشکل به صورت حضوری توسط تعمیرکار می باشد. دقت داشته باشید، قطعاتی که نیاز به تعویض داشته باشند، مسلما هزینه ی بیشتری برای شما نسبت به مشکلاتی که بدون تعویض قطعه رفع می شوند ایجاد می کنند.

تعمیر موتور درب اتوماتیک

ممکن است در هر زمان به دلایل مختلف نیاز به تعمیر موتور درب اتوماتیک فوری پیدا کنید که پیدا کردن تعمیر کار حرفه ای بسیار سخت می شود، از این رو پیشنهاد می کنیم اگر به تعمیرات حرفه ای موتور درب کرکره ای نیاز دارید از طریق شماره «09101453534» با متخصصین الوند درب در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصین ما برای تعمیر موتور درب شیشه ای شما مراجعه کنند.

تعمیرکار موتور درب اتوماتیک سیار

یکی از مشکلاتی که احتمالا زیاد به آن بر خورده‌اید، پیدا کردن تعمیرکار موتور درب اتوماتیک شبانه روزی است که باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای شما می شود. با توجه به این که درب های اتوماتیک تامین کننده امنیت بیشتر هستند و از ورود افراد غریبه به خانه، مغازه یا هر جایی که نصب شده‌اند جلوگیری می کنند، نمی توان درب را به حال خود رها کرد و حتما باید به دنبال تعمیرکار موتور درب اتوماتیک سیار بود که در این صورت می توانید از طریق شماره ذکر شده با متخصصین الوند درب در ارتباط باشید.

تعمیر موتور درب اتوماتیک در تهران و کرج

پیدا کردن تعمیر کار با تجربه و حرفه ای برای تعمیر موتور درب اتوماتیک در تهران و کرج کار دشواری است و این کار زمانی دشوار تر نیز می شود که شما ندانید باید به سراغ کدام تعمیر کار بروید. در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی موتور درب کرکره ای در تهران و کرج دارید می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن، متخصصین ما برای تعمیر موتور درب اتوماتیک شما اقدام نمایند.

نصب و تعمیر درب اتوماتیک

نصب و تعمیر درب اتوماتیک فارغ از خرابی موتور درب می تواند مشکل زیادی برای شما ایجاد کند، زیرا درب های اتوماتیک فقط به دلیل ایجاد اختلال در موتور خراب و معیوب نمی شوند و دلایل مختلفی مانند خرابی جک درب اتوماتیک، خرابی گیربکس درب اتوماتیک، خرابی سنسورهای درب اتوماتیک و موارد مشابه نیز نیاز به تعمیر پیدا می کنند؛ از این رو اگر شما به دنبال بهترین نصاب و تعمیر کار درب های اتوماتیک با بهترین هزینه ممکن هستید می توانید از طریق شماره «09101453534» با متخصصین الوند درب در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید.

جمع بندی

خرابی درب های اتوماتیک به دلایل مختلفی رخ می دهد که یکی از مهم ترین دلایل آن خرابی موتور است. موتور درب های اتوماتیک از کارایی و مقاومت بالایی برخوردار است ولی به دلایل مختلف ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. باید بدانید که تعمیر موتور درب اتوماتیک بسیار مهم و تخصصی می باشد و از عهده هر فردی بر نمی آید، از این رو توصیه می کنیم فقط از طریق تعمیرکاران مجاز اقدام به تعمیر موتور درب برقی نماید تا نیاز به پرداخت هزینه دوباره و اتلاف وقت نداشته باشید.

مشکل کجاست ؟

دلایل خرابی موتور درب اتوماتیک

هرز کار کردن موتور

مشکل بعدی که باعث تعمیر موتور درب اتوماتیک می شود، درجا کار کردن موتور است که دلیل اصلی آن ایراد در کلید خلاص کن است. البته دلایل دیگری نیز می تواند باعث این مشکل شود که در هر صورت شما باید به فکر تعمیرکار حرفه ای موتور درب اتوماتیک باشید. در ادامه دلایل هرز کار کردن موتور را بررسی می کنیم.

1. خم شدن یا بیرون آمدن محور کلید خلاص کن

کلید خلاص کن یکی از قطعات کوچک ولی کاربردی در موتور است که برای باز و بسته کردن درب برقی استفاده می شود. زمانی که کلید خلاص کن خم شود یا از محور خود بیرون آید، موتور شروع به هرز کار کردن می کند که این مشکل باید به سرعت توسط تعمیر کار حرفه ای درب های اتوماتیک بررسی و حل شود.

2. خرابی چرخ دنده ما بین موتور و گیربکس

دومین دلیل هرز کار کردن موتور، خرابی چرخ دنده ما بین موتور و گیربکس است که به دلایل مختلف مانند ضربه به موتور اتفاق می افتد. زمانی که این چرخ دنده خراب شود و به بیان دیگر با سیستم موتور درگیر نشود، موتور به درستی کار نمی کند و قطعه مذکور باید تعمیر و یا تعویض شود که در اکثر موارد چرخ دنده به دلیل ساییدگی که پیدا کرده است، تعویض می شود.

قطع شدن موتور در صورت ضربه خوردن

یکی دیگر از دلایل خرابی موتور ساید در درب های اتوماتیک، تحت فشار و ضربه قرار گرفتن است که باعث قطع شدن موتور می شود. خرابی موتور درب اتوماتیک به دلیل ضربه خوردن اتفاق عجیبی نیست ولی تعمیر آن با توجه به نوع خرابی زمان بر است. در صورت برخورد ضربه و فشار به موتور، ممکن است قطعات مختلفی خراب شود ولی در اکثر موارد چرخ دنده های داخل دچار ساییدگی می شوند که نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

چه نوع موتورهایی برای درب های اتوماتیک استفاده می شود؟

موتورهای مختلفی برای درب های اتوماتیک استفاده می شوند که با توجه به اندازه و وزن درب تقسیم بندی می شوند. در این مقاله قرار نیست به آن مختلف موتور پرداخت و صرفا دو نوع موتور معمول و رایج که موتور ساید و موتور توبولار هستند معرفی می شوند. در ادامه با این دو موتور بیشتر آشنا می شویم.

موتور درب کرکره ای ساید (کناری)

با توجه به شکل خاصی که موتور های ساید دارند و به با توجه به همین شکل از قدرت بالاتری نیز برخوردار هستند، از این موتور ها برای امکانی استفاده می شود که قدرت زیادی برای باز و بسته کردن درب نیاز است. به بیان دیگر از این نوع درب ها برای شرکت ها، مراکز خرید، پارکینگ های عمومی، کارگاه های بزرگ و این چنینی استفاده می شود. تعمیر موتور درب کرکره ای ساید کاری فوق تخصصی است که فقط از دست متخصصین حرفه ای الوند درب برمی آید.

موتور درب اتوماتیک توبولار (لوله ای)

نوع پر استفاده موتور درب کرکرهای توبولار است که برای تمام درب های اتوماتیک قابل استفاده است. این موتور هم نصب ساده ای دارد و هم تعمیر موتور درب اتوماتیک توبولار خیلی ساده و کم هزینه تر از سایر موتورهای کرکره های برقی می باشد، البته به شرطی که توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. به طور کلی این نوع موتور های برای مغازه ها و پارکینگ ها استفاده می شوند.

هزینه تعمیر موتور درب اتوماتیک

هزینه تعمیر موتور درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ارائه نمود. بهترین راه برای تعیین قیمت تعمیر موتور درب اتوماتیک، بررسی دقیق مشکل به صورت حضوری توسط تعمیرکار می باشد. دقت داشته باشید، قطعاتی که نیاز به تعویض داشته باشند، مسلما هزینه ی بیشتری برای شما نسبت به مشکلاتی که بدون تعویض قطعه رفع می شوند ایجاد می کنند.

تعمیر موتور درب اتوماتیک

ممکن است در هر زمان به دلایل مختلف نیاز به تعمیر موتور درب اتوماتیک فوری پیدا کنید که پیدا کردن تعمیر کار حرفه ای بسیار سخت می شود، از این رو پیشنهاد می کنیم اگر به تعمیرات حرفه ای موتور درب کرکره ای نیاز دارید از طریق شماره «09101453534» با متخصصین الوند درب در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصین ما برای تعمیر موتور درب شیشه ای شما مراجعه کنند.

تعمیرکار موتور درب اتوماتیک سیار

یکی از مشکلاتی که احتمالا زیاد به آن بر خورده‌اید، پیدا کردن تعمیرکار موتور درب اتوماتیک شبانه روزی است که باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای شما می شود. با توجه به این که درب های اتوماتیک تامین کننده امنیت بیشتر هستند و از ورود افراد غریبه به خانه، مغازه یا هر جایی که نصب شده‌اند جلوگیری می کنند، نمی توان درب را به حال خود رها کرد و حتما باید به دنبال تعمیرکار موتور درب اتوماتیک سیار بود که در این صورت می توانید از طریق شماره ذکر شده با متخصصین الوند درب در ارتباط باشید.

تعمیر موتور درب اتوماتیک در تهران و کرج

پیدا کردن تعمیر کار با تجربه و حرفه ای برای تعمیر موتور درب اتوماتیک در تهران و کرج کار دشواری است و این کار زمانی دشوار تر نیز می شود که شما ندانید باید به سراغ کدام تعمیر کار بروید. در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی موتور درب کرکره ای در تهران و کرج دارید می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن، متخصصین ما برای تعمیر موتور درب اتوماتیک شما اقدام نمایند.

نصب و تعمیر درب اتوماتیک

نصب و تعمیر درب اتوماتیک فارغ از خرابی موتور درب می تواند مشکل زیادی برای شما ایجاد کند، زیرا درب های اتوماتیک فقط به دلیل ایجاد اختلال در موتور خراب و معیوب نمی شوند و دلایل مختلفی مانند خرابی جک درب اتوماتیک، خرابی گیربکس درب اتوماتیک، خرابی سنسورهای درب اتوماتیک و موارد مشابه نیز نیاز به تعمیر پیدا می کنند؛ از این رو اگر شما به دنبال بهترین نصاب و تعمیر کار درب های اتوماتیک با بهترین هزینه ممکن هستید می توانید از طریق شماره «09101453534» با متخصصین الوند درب در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید.

جمع بندی

خرابی درب های اتوماتیک به دلایل مختلفی رخ می دهد که یکی از مهم ترین دلایل آن خرابی موتور است. موتور درب های اتوماتیک از کارایی و مقاومت بالایی برخوردار است ولی به دلایل مختلف ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. باید بدانید که تعمیر موتور درب اتوماتیک بسیار مهم و تخصصی می باشد و از عهده هر فردی بر نمی آید، از این رو توصیه می کنیم فقط از طریق تعمیرکاران مجاز اقدام به تعمیر موتور درب برقی نماید تا نیاز به پرداخت هزینه دوباره و اتلاف وقت نداشته باشید.

پروژه های ما :

نمونه کار های انجام شده توسط مجموعه الوند دُر

ما از بهترین ها استفاده میکنیم

کافیست یکبار از خدمات ما استفاده کنید

با الوند دُر خیالی آسوده از بسته بودن درب هایتان داشته باشید

همین حالا با تکنسین ها ما تماس و مشاوره رایگان بگیرید

ارتباط با ما
02122504245

پاسداران خیابان عراقی، خیابان کشوری جنب ایران خودرو​