تعمیرات درب کرکره برقی خود را به الوند دُر بسپارید

✔ضمانت درب تعمیر شده

✔ا رزان ترین نرخ تعمیرات

با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

تعمیر درب کرکره ای
تعمیر و نصب الوند در
نصب و تعمیر درب کرکره ای ویلا

چرا خدمات کرکره برقی الوند دُر؟

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات الوند درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط الوند درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.

در این مقاله به تعمیر کرکره برقی مغازه می پردازیم، زیرا کرکره های برقی راه خود را به اکثر مغازه باز کرده‌اند و با توجه به این که یکی از مصارف کرکره های برقی برای تامین امنیت است، اگر به هر دلیل کرکره برقی خراب شود و به سرعت تعمیر نشود، در واقع مغازه شما هیچ امنیتی ندارد. به علاوه از کرکره های برقی در امکان مختلف دیگر مثل پارکینگ های نیز استفاده می شود که خرابی کرکره برقی در این امکان می تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کنید که باید به صورت سراغ تعمیر کرکره برقی رفت. در ادامه با کرکره برقی و نحوه تعمیر کرکره های برقی بیشتر آشنا می شویم.

کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

کرکره برقی، یکی از انواع درب های اتوماتیک است که با توجه به ساختاری که دارد مناسب استفاده در مغازه، انبار، پارکینگ و مکان های مشابه است. کرکره برقی مانند سایر درب های اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند و مزایا و معایب خاص به خود را دارند که در ادامه به طور کامل هر کدام را بررسی می کنیم. مهم ترین کاربرد کرکره های برقی، سهولت در باز و بسته نمودن درب مغازه یا پارکینگ و افزایش امنیت است.

مزایای کرکره برقی

کرکره های برقی از مزایای بی شماری برخوردار هستند که شاید مهم ترین این مزایا، سهولت در باز و بسته کردن درب برای تمام سنین داشته باشد، چیزی که در کرکره های دستی وجود ندارد. ولی این تنها دلیل خرید کرکره برقی نیست و از دیگر مزایای کرکره برقی، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امنیت بالا
  • هزینه نگهداری پایین
  • سهولت در استفاده
  • عدم نیاز به روغن کاری
  • کارکرد بسیار بالا (البته در این مورد باید کیفیت کرکره برقی هم در نظر گرفته شود)
  • قیمت های متنوع و مختلف
  • استفاده از آلیاژهای مختلف در ساخت کرکره (با توجه به شرایط می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.)
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • کاهش چشمگیر آلودگی صوتی
  • امکان ساخت کرکره برقی با هر ابعادی
  • کنترل از راه دور
  • داشتن سیستم برق اضطراری (زمانی که برق ها برود، مشکل بسته یا باز نشدن کرکره بر نمی خورید.)
  • و …

معایب کرکره برقی

بدون شک هیچ محصول یا خدمتی نمی توانید پیدا کنید که فقط مزایا داشته باشد و معایبی نداشته باشد و کرکره برقی هم از این قاعده مستثنا نیست، ولی معایب کرکره برقی به شدت کم است و همین موضوع باعث می شود که تمام مغازه ها از کرکره برقی استفاده کنند و افرادی نیز که از کرکره قدیمی استفاده می کنند، به فکر تغییر و نصب کرکره برقی باشند. به هر حال از مهم ترین معایب کرکره برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • وجود قطعات زیاد که احتمال خرابی درب را افزایش می دهد
  • هزینه خرید و نصب بالاتر نسبت به کرکره های دستی
  • داغ شدن موتور کرکره برقی (فقط در مواردی که درب به طور مکرر باز و بسته شود)

دلایل خراب شدن کرکره برقی

مهم ترین مشکلی که در مورد کرکره های برقی و سایر درب اتوماتیک وجود دارد، بررسی و پیدا کردن مشکل درب است که البته برای افراد غیر متخصص مشکل است و با توجه به این موضوع اگر نیاز به تعمیر درب اتوماتیک دارید باید به سراغ کارشناسان الوند درب بروید. از بحث خارج نشویم و به مهم ترین دلایل خراب شدن کرکره برقی بپردازیم. با توجه به این که کرکره برقی از قطعات مختلف تشکیل شده، ممکن است دلیل خرابی کرکره اتوماتیک به دلایل زیر باشد.

1. مشکل درب کرکره برقی

درب کرکره برقی از مهم ترین بخش های کرکره برقی است که در صورت خرابی هر قسمت کرکره برقی در این بخش اعلام آن ظاهر می شود و شما متوجه می شوید که نیاز به تعمیر کرکره برقی پارکینگ یا مغازه دارید. درب های کرکره برقی به دلایل مختلف به مشکل می خورند و نمی توان ایراد دقیق برای آن ذکر نمود، زیرا همانطور که گفته شد با خرابی هر قسمت کرکره برقی، اولین قسمتی که از فعالیت می ایستد درب کرکره برقی است که در برخی موارد با یک کار ساده مثل رگلاژ کرکره برقی، مشکل حل می شود و در برخی موارد نیز به تعمیرات اساسی خواهید داشت.

نکته مهم: اگر درب کرکره برقی شما به هر دلیل درست کار نمی کند یا به طور کامل متوقف شده است، بهترین کار این است که با متخصصین الوند درب تماس بگیرید و از تعمیر شخصی درب توسط افراد غیر مهار یا خودتان صرف نظر کنید تا مجبور به پرداخت هزینه نباشید.

2. تمام شدن باتری ریموت

یکی از مشکلات معمول که با کمترین هزینه قابل رفع است، تمام شدن باتری ریموت است که باعث باز و بسته شدن درب می شود. در خیلی از موارد مشکلات کرکره های برقی، تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی است که می توان به راحتی آن را حل نمود. اگر بعد از تست باتری های ریموت باز هم مشکل دارید باید به سراغ تعمیر کار برودی.

3. خرابی و مشکل در گیرنده کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل خرابی و عدم فعالیت درست کرکره های برقی، خرابی و مشکل در گیرنده درب کرکره برقی است. برای این که پی ببرید مشکل از گیرنده کرکره برقی هست یا خیر؟ باید به این موضوع دقت داشته باشید که اگر گیرنده مشکل داشته باشد، زمانی که از ریموت یا همان فرستنده استفاده می کنید، فرستنده به درستی عمل می کند ولی هیچ اتفاقی در سمت گیرنده نمی افتد. به علاوه می توانید با فشردن دکمه ریموت و بررسی صدا در فرستنده از این موضوع مطمئن شوید.

4. شکستن فنر کرکره برقی

وظیفه شفت در کرکره برقی، نگهداری درب است و در صورتی که فنر کرکره برقی بشکند باعث ایجاد مشکل در روال کاری کرکره برقی می شود. تعویض یا تعمیر فنر معیوب کرکره برقی نیازمند تخصص بالا است زیرا نه تنها تعمیر یا تعویض فنر کار سختی است، بلکه خرید فنر کرکره برقی با توجه به انواع مختلف فنر نیز کار سختی است، پس اگر قرار است همه چیز به صورت اصولی پیش برود، بهترین کار تماس با متخصصین الوند درب است.

5. خرابی اندکپ کرکره برقی

اندکپ هم جزو قطعات مهمی در کرکره برقی است که وظیفه به حرکت و گردش درآوردن فنر درب کرکره برقی را به عهده دارد و اگر به هر شکل به مشکل بخورد، نیاز به تعمیر تخصصی دارد. خرابی اندکپ در روند رول شدن درب ها مشکل ایجاد می کند و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض باید به سرعت مشکل مربوطه رفع شود.

6. خرابی موتور کرکره برقی

موتور یکی از مهم ترین بخش های کرکره های برقی است که اگر خیلی دیر به مشکل می خورد ولی اگر به مشکل بخورد باید در کمترین زمان ممکن اقدام به حل آن نمود. موتور کرکره برقی به دلایل مختلفی به مشکل می خورد که یکی از این دلایل می تواند استفاده ناصحیح از کرکره باشد. به هر حال با توجه به وقت گیر بودن تعمیر موتور کرکره، توصیه می کنیم با برخورد به این مشکل به سرعت با تعمیر کاران مجرب (الوند درب) تماس بگیرید.

7. وجود مشکل در گیرنده کرکره برقی

از عوامل دیگه در ایجاد اختلال در کرکره برقی پارکینگ و مغازه می توان به بروز مشکل در گیرنده اشاره نمود که می توان به این شکل عیب این قطعه را تشخیص داد که با فشردن دکمه ریموت بررسی کنید که گیرنده صدایی به معنی تایید دریافت سیگنال ارسال می کند یا خیر؟ اگر صدایی نشنیدید، این قطعه نیاز به تعمیر دارد. این قطعه حساس بوده و در مواقع تمیز کردن کرکره برقی باید دقت داشت که رطوبت به آن نرسد.

8. قطع برق و وجود اختلال در منبع تغذیه

قطع برق هم جزو عوامل ایجاد مشکل در کار کرکره برقی است که به دلایل مختلف مثل بروز مشکل در فیوز و منبع تغذیه، نمایان می شود. زمانی که فرستنده به درستی کار می کند و صدای موتور نیز شنیده می شود، ولی هنوز هیچ اتفاقی نمی افتد و درب کرکره باز و بسته نمی شود، یعنی ایراد از قسمت برق کرکره است. به هر حال فرقی ندارد که مشکل از چه قسمتی باشد که باعث بروز این اختلال می شود، مهم این است که این مشکل می تواند به کرکره آسیب شدید وارد کرده و باید به سرعت رفع شود.

9. اختلال برد اصلی

برد اصلی جزو مهم ترین قطعات کرکره برقی است که در سایر درب های اتوماتیک نیز این موضوع صدق می کند. خرابی در برد اصلی به شدت پایین است ولی در بعضی شرایط خاص مانند استفاده نادرست از کرکره برقی باعث بروز این مشکل شده و شما نیازمند تعمیر کرکره برقی پارکینگ می شوید. تعمیر برد اصلی کرکره برقی فقط باید به دست تعمیرکاران مجاز انجام شود.

نکته مهم: این 9 مورد که به آن ها اشاره شد، مهم ترین دلایل خرابی کرکره های برقی هستند ولی کرکره های برقی به دلایل دیگر مانند عدم تراز درست مسیر قرار گیری کرکره برقی، کند شدن درب به دلیل گیر کردن اشیای مختلف، مسدود شدن مسیر به خاطر وجود اشیای مختلف و یا تنظیم نبودن میزان پایین آمدن درب کرکره نیز باعث ایجاد بروز خرابی می شوند که به دلیل خرابی کم کرکره های برقی به دلایل گفته شده، در مقاله تعمیر کرکره اتوماتیک به آن پرداخته نشد.

 تعمیر کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه به دلایل مختلفی که قبلا ذکر شدند، ممکن است دچار مشکل و خرابی شود که در صورت بروز هر گونه اختلال در کرکره برقی، نیاز به تعمیر کرکره برقی مغازه پیدا می کنید. بد نیست بدانید که تعمیر کرکره برقی مغازه کاری کاملا تخصصی است و باید به وسیله متخصصین معتبر انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر و هزینه های غیر ضروری جلوگیری شود.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

تعمیر کرکره برقی پارکینگ با توجه به باز شدن مکرر درب های پارکینگ در بعضی از ساختمان ها بیشتر رخ می دهد و دلیل عمده آن نیز داغ کردن و در نتیجه خرابی موتور است. توصیه می کنیم اگر در ساختمان های شلوغ هستید که به طور مکرر از پارکینگ استفاده می کنید، به سراغ درب های کرکره ای نروید و در صورتی که میزان رفت و آمد شما کم است از کرکره برقی استفاده کنید تا هزینه کمتری برای تعمیر کرکره برقی پارکینگ بپردازید.

هزینه تعمیر کرکره برقی مغازه

هزینه تعمیر کرکره برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت مشخص و دقیقی برای آن ذکر کرد. مثلا اگر شما نیاز به تعویض موتور کرکره برقی داشته باشید باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید، درحالی که رگلاژ درب کرکره برقی از هزینه پایینی برخوردار است. به طور کلی عوامل زیر در تعیین قیمت تعمیرات کرکره برقی در تهران و کرج تاثیر گذار است.

  • تعویض یا تعمیر قطعات مختلف کرکره برقی
  • نوع و برند قطعات کرکره برقی
  • جنس قطعات و درب کرکره برقی
  • تعرفه تعمیر کار کرکره برقی
  • نوسانات بازار
  • و …

تعمیر کرکره برقی تهران

پیدا کردن تعمیر کار حرفه ای و با سابقه در تهران کار سختی است که همین موضوع باعث اشتباه در انتخاب می شود و نصب و تعمیر کرکره برقی به درستی انجام نمی شود و این یعنی پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر یا نصب دوباره. ولی ما پیشنهادی داریم برای شما که به فکر تعمیر کرکره برقی تهران یا کرج هستید که از خدمات با کیفیت و با ضمانت الوند درب استفاده کنید تا دیگر نیاز به هیچ تعمیر کاری نداشته باشید. از طریق شماره می توانید با کارشناسان ما برای تعمیر کرکره اتوماتیک در تهران و کرج در ارتباط باشید.

تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی

یکی دیگر از مشکلات تعمیر کرکره های برقی که برای شما رخ می دهد، پیدا نکردن تعمیر کار حرفه ای در طول شبانه روز است و با توجه به این که مشکل الزاما در تایم های کاری رخ نمی دهد، شما نیاز به تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی خواهید داشت که می توانید از خدمات تعمیرات کرکره برقی فوری الوند درب در تمام ساعات روز استفاده کنید.

جمع بندی

در حال حاضر استفاده از کرکره های برقی جزو بهترین انتخاب ها برای مغازه و پارکینگ ها می باشند که از هزینه نگهداری بسیار پایینی هم برخوردار هستند و به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می کنند، مگر این که به صورت اشتباه استفاده شوند. در صورت خرابی کرکره های برقی و نیاز به تعمیر یا نصب کرکره برقی در تهران، فقط از خدمات معتبر و تعمیرکاران حرفه ای استفاده کنید.

با الوند دُر خیالتان راحت باشد

در کوتاه ترین زمان درب هایتان سرویس و تعمیر می شوند

پروژه های ما :

نمونه کار های انجام شده توسط مجموعه الوند دُر

ما از بهترین ها استفاده میکنیم

کافیست یکبار از خدمات ما استفاده کنید

با الوند دُر خیالی آسوده از بسته بودن درب هایتان داشته باشید

همین حالا با تکنسین ها ما تماس و مشاوره رایگان بگیرید

ارتباط با ما
02122504245

پاسداران خیابان عراقی، خیابان کشوری جنب ایران خودرو