تعمیرات درب اتوماتیک خود را به الوند دُر بسپارید

✔ضمانت درب تعمیر شده

✔ا رزان ترین نرخ تعمیرات

با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

تعمیر درب کرکره ای
تعمیر درب کنترلی

چرا خدمات تعمیر درب پارکینگ الوند دُر؟

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات الوند درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط الوند درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.

تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک

در این مقاله به تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک که به دلیل ویژگی هایی که دارد به عنوان پر استفاده ترین نوع درب ها برای پارکینگ و اماکن دیگر استفاده می شود. نصب، سرویس و تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک کار کاملا تخصصی می باشد و از عهده هر کسی خارج است؛ به علاوه دلایل خرابی درب های اتوماتیک پارکینگ مختلف است و باید مشکل درست ارزیابی شود تا راه حل درستی هم استفاده شود، پس در این مقاله با آموزش تعمیر درب پارکینگ ریموت دار با ما همراه باشید.

درب پارکینگ اتوماتیک

اغلب پارکینگ ها از درب های ریموت دار استفاده می کنند که این امر به دلیل مزایای ویژه درب های پارکینگ اتوماتیک است. مهم ترین مزایایی که این درب ها دارند، افزایش امنیت، سهولت در باز و بسته نمودن برای همه، کاهش آلودگی صوتی و مواردی از این قبیل است که این درب ها را به انتخاب اول نه تنها پارکینگ ها بلکه اکثر مراکز نموده است. درب های اتوماتیک در مدل های مختلفی تولید می شوند که همین موضوع دست شما را برای خریدی با تنوع بالا برای درب پارکینگ باز گذاشته است.

چرا درب های پارکینگ نیاز به تعمیر دارند؟

هر وسیله ای که در حال استفاده از آن هستیم، به دلایل مختلف نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند که درب های اتوماتیک نیز این قاعده مستثنا نیستند ولی می توان زمان تعمیر این درب ها را خیلی عقب انداخت بدین شکل که نحوه استفاده صحیح از این درب ها را یاد گرفت تا نیاز کمتری به سرویس و تعمیر درب پارکینگ ریموت دار داشت.

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار

درب های ریموت دار پارکینگ، از تعداد زیادی قطعه تشکیل شده اند که همین موضوع، احتمال خراب شدن آن ها را افزایش می دهد و شما نیاز به تعمیر درب پارکینگ ریموت دار پیدا می کنید. بد نیست که بدانید اکثر خرابی ها درب های ریموت دار به دلایل خرابی قطعات ارزان قیمت آن ها می باشد و قطعات اصلی مانند برد اصلی یا موتور به سادگی خراب نمی شوند که همین موضوع باعث می شود شما هزینه بسیار پایین تری برای تعمیر درب پارکینگ ریموت دار پرداخت نماید.

تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک

همانطور که قبل تر هم اشاره شد درب های اتوماتیک از قطعات زیادی ساخته شده اند که همین موضوع امکان خرابی آن ها را افزایش می دهد، ولی مسئله مهم تر اقدام سریع برای تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک است، زیرا یک خرابی کوچک در صورتی که به موقع تعمیر نشود باعث خرابی قطعات مهم تر درب شده و بدین شکل باعث هزینه های خیلی بیشتری می شود. توصیه می کنیم برای تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک، فقط از تعمیرکاران حرفه ای مثل تیم متخصص الوند درب کمک بگیرید.

عمده ترین دلایل خرابی درب پارکینگ ریموت دار

همانطور که در طول مقاله نیز اشاره شد، درب های ریموت دار به دلایل مختلف مانند تمام شدن باتری ریموت یا سوختن برد اصلی، خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در ادامه فارغ از نوع درب پارکینگ ریموت دار، به مهم ترین دلایلی که می تواند باعث خراب شدن درب پارکینگ ریموت دار شود و شما را به دردسر بیندازد، می پردازیم. البته دقت داشته باشید که ممکن است دلایل مختلف دیگری مانند برخورد ماشین به درب نیز باعث بروز مشکل و خرابی درب شود که به این عوامل پرداخته نمی شود، زیرا نمی توان مشکل دقیق را بیان نمود.

1. مشکل در برق ساختمان

یکی از دلایل شایع در تماس هایی که از طرف مشتریان با ما گرفته می شود و گزارش خرابی درب پارکینگ داده می شود، مربوط به مشکلات خود درب پارکینگ ریموت دار نمی باشد، بلکه مربوط به مشکلات برق ساختمان می باشد که موجب عدم درست کار کردن درب ریموت دار می شود. توصیه می کنیم با توجه به مطلب ذکر شده در ابتدا از درست بودن برق ساختمان اطمینان حاصل کنید و سپس به فکر تعمیر درب پارکینگ ریموت دار باشید.

2. محدود بودن برد ریموت

فرستنده و گیرنده ای که در درب های اتوماتیک استفاده می شوند، محدود به یک فاصله خاص می باشند و در خیلی از موارد فرد استفاده کننده به این نکته دقت نمی کند و گمان می کند که درب اتوماتیک به مشکل خورده است. همانطور که گفته شد در اکثر موارد بدون هزینه زیادی می تواند درب های اتوماتیک را تعمیر نمود که در این مورد خاص نیاز به صرف هزینه نیز نمی باشیم.

3. تمام شدن باتری ریموت

شاید اولین مشکلی که در این لیست به صورت مستقیم با درب های ریموت دار در ارتباط است، تمام شدن باتری ریموت یا حتی ضعیف شدن آن باشد. تا زمانی که فرستند، سیگنالی به سمت گیرنده مبنی به باز یا بسته کردن درب نکند، مسلما درب پارکینگ بدون هیچ عکس العملی می ماند، از این رو اولین اقدام شما برای تعمیر درب پارکینگ ریموت دار، بررسی باتری ریموت می باشد.

4. تنظیم نبود سوئیچ های فاصله

ممکن است بعضی زمان ها به این مشکل بر بخورید که درب اتوماتیک پارکینگ به درستی باز می شود ولی بسته نمی شود که یکی از احتمالات اولیه شما باید تنظیم نبودن سنسور ایمنی باشد. این قطعه با توجه به موانعی که سر راهش وجود دارد درب را نمی بندد تا حادثه ای رخ ندهد، ولی در بعضی از مواقع تنظیمات اشتباه این سنسور باعث می شود که نتواند فاصله را به درستی تشخیص دهد و به همین شکل درب بسته نمی شود.

5. مشکل در فیوز و منبع تغذیه

منبع تغذیه یکی از قطعات مهم در درب های اتوماتیک است که وظیفه تامین و برق رسانی را به عهده دارد. ممکن است بعضی از اوقات به دلایل مختلف فیوز بسوزد و یا از کار بیفتد و باعث عدم کارکرد درست در سیستم باز و بسته شدن درب شود. زمانی که برق درب قطع باشد، باز زدن ریموت در حالی که موتور سالم و فعال است، هیچ عکس العملی مشاهده نمی شود. در صورت خرابی در برق درب پارکینگ، بهترین راه برای تعمیر درب پارکینگ ریموت دار، تماس با تعمیرکاران حرفه ای الوند درب است.

6. معیوب بودن غلتک ها

غلتک های یکی از قطعاتی هستند که باید به صورت دوره ای بازبینی شوند و در صورت وجود هرگونه زنگ زدگی باید به سرعت تعویض شوند تا از خرابی های بیشتر جلوگیری شود. زمانی که شما از غلتک های معیوب و زنگ زده استفاده می کنید، فشار بیشتری به درب ها برای باز و بسته شدن به وجود می آید و در طولانی مدت باز و بسته شدن درب ها غیر ممکن می شود.

7. وجود مشکل در موتور

موتور یکی از مهم ترین قطعات موجود در درب های پارکینگ است که وجود نقص در آن باعث ایجاد اختلال کلی در کارکرد درب می شود و به همین شکل تمام سیستم از کار می افتد. موتورها ممکن است به دلایل مختلف مثل وارد شدن فشار زیاد در اثر باز و بسته شدن مکرر در یک بازه زمانی خاص مانند یک روز از کار بی افتند که بهترین راه تعمیر فوری و به موقع موتور می باشد.

بد نیست که بدانید یکی از علائم وجود مشکل در موتورهای درب ها که باعث نیاز به تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک می شود، باز و بسته نشدن کلی درب باشد که همانطور که قبل تر هم گفته این مشکل می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. به علاوه زمانی که درب باز می شود ولی موتور هنوز فعال است نیز یکی دیگر از علائم وجود مشکل در موتور است که بهترین روش برای حل آن کمک گرفتن از متخصصین مجرب الوند درب هست.

8. ایراد جک های بازویی

جک های بازویی به موتور در باز و بسته کردن درب های کمک می کنند و همانند موتور ها اگر به مشکل بخورند، دیگر درب باز یا بسته نمی شود. عوض کردن جک ها از تعویض یا تعمیر موتور هزینه کمتری دارد ولی در صورتی که مشکل به درستی ریشه یابی شده باشد، زیرا در صورت اشتباه در حل مشکل در ادامه و طولانی مدت باید هزینه های بیشتری پرداخت نمود. اگر به تعمیرکار جک پارکینگ احتیاج دارید با متخصصین ما در ارتباط باشید.

9. تراز نبودن یا کور شدن سنسور ها

سنسور های باز و بسته کردن درب، یکی از شایع ترین دلایل نیاز به تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک است، زیرا این سنسور ها بسیار حساس هستند و در صورت مجاورت با آب، نور خورشید، هر گونه کثیفی یا ضربه به سرعت خراب می شوند و باید تعمیر یا تعویض شوند. به علاوه تراز نبود چشمی ها نیز باعث بروز همین مشکل می شود که در این صورت نیز به تعویض قطعه نمی باشید و با تراز کردن سنسور ها مشکل حل می شود. دقت کنید برای جلوگیری از بروز این مشکل سعی کنید سنسور ها را در مجاورت با رطوبت، تابش مستقیم و هر چیزی که باعث ایجاد کثیفی می شود، قرار ندهید.

10. خرابی و نیاز به تعویض برد

خرابی برد اصلی می تواند باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای شما شود که برای رفع آن مستلزم پرداخت هزینه تقریبا زیاد و زمان هستید. البته دقت داشته باشید که در این تعریف منظور از هزینه زیاد، هزینه های پرداختی نسبت به سایر قطعات می باشد. به هر حال تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک به دلیل خرابی برد فقط از عهده متخصص بر می آید و نباید کار تعمیر درب پارکینگ ریموت دار را به تعمیرکاران غیر مجاز سپرد.

11. وجود مشکل در زنجیر و ریل درب

تعمیر درب ریلی پارکینگ به علت نقص در زنجیر و ریل درب جزو عواملی که هم تشخیص آن برای افراد عادی سخت است و هم تعمیر آن. به دلایل مختلف ممکن شما نیاز به تعمیر درب ریلی پارکینگ پیدا کنید که یکی از این دلایل وجود نقص در سیستم زنجیر و ریل درب های پارکینگ که در پایین آن ها تعبیه شده. زمانی که درب به درستی بسته نمی شود، باید زنجیر یا ریل درب بررسی شود.

نکته مهم: در این بخش ما به 11 تا از مهم ترین و عمده ترین دلایل گزارش های خرابی درب اتوماتیک پارکینگ پرداختیم، ولی اگر شما به شکل دیگر با درب پارکینگ خود به مشکل خورده اید و عوامل گفته شده با مشکل شما صدق نمی کند از طریق شماره «09101453534» با کارشناسان ما در تماس باشید.

هزینه تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک

هزینه تعمیرات درب پارکینگ اتوماتیک بسته به نوع و میزان خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات، قطعات مورد نیاز، برند قطعات، نوسانات بازار و موارد مشابه متغیر است و نمی توان هزینه دقیقی برای آن مطرح نمود. دقت داشته باشید که عوامل بالا به خودی خود باعث ایجاد قیمت های مختلفی می شوند که فقط به صورت حضوری و بررسی درب می توان قیمت دقیق را بررسی و اعلام نمود. البته این هزینه ها در مورد نصب درب پارکینگ ریموت دار به این شکل نمی باشد و مبلغ ثابتی می باشد.

نصب و تعمیر درب پارکینگ ریموت دار در تهران و کرج

تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ از مهم ترین خدماتی است که شما باید به فکر آن باشید زیرا این درب ها وظیفه تامین راحتی، سهولت در استفاده و افزایش امنیت را برای شما دارند و با توجه به مطالب گفته شده نمی توان تعمیر این درب ها را به هر کسی سپارد. اگر به دنبال بهترین نصاب و تعمیرکار درب پارکینگ ریموت دار در تهران و کرج هستید، می توانید با متخصصین ما در الوند درب در تماس باشید.

تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ فوری

در صورت خرابی درب اتوماتیک پارکینگ، شما نیازمند یک تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ فوری هستید؛ فارغ از زمان بر بودن تعمیرات مذکور برای درب های اتوماتیک پارکینگ باید به این مسئله نیز فکر نمود که باز کردن درب ها ریموت دار برای همه به سادگی نمی باشد و تا زمانی که این درب ها عملکرد درستی نداشته باشند، عملا شما امنیت ندارید، پس اگر به دنبال تعمیرکار درب پارکینگ ریموت دار شبانه روزی هستید با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

خرابی درب های اتوماتیک پارکینگ مسئله ی عجیبی نیست و اگر شما از این نوع درب ها استفاده کنید، متوجه این مطالب می شوید. مهم ترین مسئله در زمان برخورد و بروز مشکل در درب های پارکینگ، عیب یابی درست و حل مسئله به صورت ریشه ای است به شکلی که دیگر نیاز به پرداخت هزینه دوباره برای یک تعمیرات ناقص نبود، از این رو توصیه می کنیم که فقط از خدمات حرفه ای و تعمیرکاران مجوز دار استفاده نماید.

پروژه های ما :

نمونه کار های انجام شده توسط مجموعه الوند دُر

ما از بهترین ها استفاده میکنیم

کافیست یکبار از خدمات ما استفاده کنید

با الوند دُر خیالی آسوده از بسته بودن درب هایتان داشته باشید

همین حالا با تکنسین ها ما تماس و مشاوره رایگان بگیرید

ارتباط با ما
02122504245

پاسداران خیابان عراقی، خیابان کشوری جنب ایران خودرو​